چرا تخریب پرسپولیس؟؟
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

با سلام به همه فوتبال دوستهای عزیز.الان چند روزه که از ماجرای حرکت زشت شیث رضایی و محمد نصرتی میگذره ،اما این موضوع همچنان تیتر اول روزنامه های کشور هست.روزنامه هایی که هیچگاه برای تشکر از همین آقای نصرتی که گل صعود تیم ایران به جام جهانی رو زد اینقد مطلب ننوشتند.روزنامه ها و  رسانه های دیگه ای که اینقد به این مطلب دامن زدند که جهانی شد.حرکتی که نصرتی و رضایی انجام دادند یک هزارم حرکت دو بازیکن  شاهین بوشهر نبود اما صد برابر اونها رسانه ای شد.فقط به خاطر اینکه به تیم پرسپولیس ضربه زده بشه.من فکر میکنم جامعه ورزشی ما خیلی بی انصاف شدند که اینطور با این دو جوان برخورد میکنند.کاش به جای این همه هزینه که رسانه ها برای دامن زدن به این موضوع کردند.میومدند مشکلات دیگه جامعه ما رو مورد بررسی قرار میدند.مشکلاتی هم  چون  اعتیاد ،دزدی ،فحشا و...

بهر حال این دو نفر هم آدم هستند و اشتباه میکنند.اما یک دقیقه فکر کنید:آیا واقعا این اشتباه اینقد بزرگ بوده که زندگی این دو جوان رو اینطور نابود کنیم؟؟؟؟

خواهش میکنم کسانی که کلیپ این حرکت رو روی گوشی و حتی در کامپیوترشان دارند نه تنها اون رو پخش نکنند بلکه همین الان پاکش کنند.این اتفاق ممکنه واسه شما هم بیفته.گذشت داشته باشیم. 



نظرات شما عزیزان:

بهترین مقالات تعلیم و تربیت
ساعت22:10---13 آبان 1390
سلام داداش...
آقا فرزین راستش خودم طرفدار هیچ تیمی نیستم همه تیم ها برای طرفدارانشان با ارزش هستند به گفته شما با این کارایی که رسانه ها و ... دارند پیش می برند فقط و فقط به بدنامی این دو بازیکن منجعر میشه و از همه مهمتر نصرتی شنیدم تازه ازدواج کرده و با صد تا آرزو پا به زندگی مشترک گذاشته پس باید اشتباهات اونها را نادیده بگیرم.
ما انسانیم و هر انسان ممکنه تو طول زندگیش مرتکب اشتباهاتی بشه خوب این دو بازیکن هم به خاطر خوشحالی دست خودشان نبود دارند چیکار می کنند.
من خودم نه پخش زنده و نه کلیپ صحنه این دو بازیکن و حتی عکس های اونها را ندیدم و دانلود هم نکردم
چون لزومی نداره که در کل ما بیآییم ببنیم و با دوستانمون بخندیم چون خودمون هم جائز خطا هستیم و یقین دارم کار این دو بازیکن به صورت اتفاقی بوده نه عمد...
این دو بازیکن را دارند خراب می کنند.
دوستان خودتان را بزارید جای اونها ببینید چقدر از نظر روحی -روانی آدم دچار مشکل میشه.
با این موقیعت خانواده های این دو بازیکن هم در شرایط مناسبی نیستند.
فقط خدایش خودتان را جای این دو بازیکن قرار دهید اگر شما به صورت اتفاقی دچار این مشکل می شدید چیکار می کردید؟؟؟
امیدوارم که هر چه زودتر به این موضوع خاتمه بدهند و این دو بازیکن و خانواده یشان را در منگینه قرار ندهند و زندگی آنها را خراب نکنند.
اگر خدایی هست خودش جواب بدی ها را می دهد...




بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:نصرتی,شیث,حرکت زشت,,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب